Activation Hub жасанды интеллект шешімдерінің және дауыстық робот жеткізушілерін іздеуде
Мақсат
Клиенттік тәжірибені жақсарту және процестерді оңтайландыру арқылы "Қазақтелеком" АҚ-ның бизнес-міндеттеріне тиімді шешімдерді көрсету мақсатында дауыстық робот прототиптерін құру.
1-ші кезең: 09.12.24 - челленджді онлайн презентациялау, сұрақ-жауап сессиясы, Zoom сілтемесі телеграмда жарияланады
2-ші кезең: 09.12.24-22.12.24 - өтінімдерді жинау, челлендж тапсырмаларына шешімдерді әзірлеу және дайындау
3-ші кезең: 23.12.24 - қатысушылардың шешімдерінің pitch day*
*Челлендж өткізу мерзімі аяқталғаннан кейін, қатысушылар офлайн/онлайн форматта 5-10 минутқа ыңғайлы форматта әзірлемені көрсету мүмкіндігімен өнер көрсетеді. Кездесуге "Қазақтелеком" АҚ қызметкерлері және телекоммуникация, жасанды интеллект және клиенттерге қызмет көрсету салаларының сарапшылары қатысады.
Сөйлеуді тану технологияларын (ASR), табиғи тілді өңдеуді (NLP) және сөйлеу синтезін(TTS)пайдалану.
· Шешімді масштабтау мүмкіндігі.
· Соңғы клиент үшін ыңғайлы интерфейс немесе өзара әрекеттесу сценарийлері.
Бағалау критерийлері
· Ұсынылған тапсырмаларды іске асырудағы функционалдық және оларды толық орындау.
· Сөйлеуді тану дәлдігі, жауаптардың адекваттылығы, диалогта контекстті сақтау.
· Сұраныстарды өңдеу жылдамдығы және жүктемелерге төзімділік.
· Стандартты емес тәсілдерді немесе технологияларды қолдану.
· Деректерді жинау мен талдаудың толықтығы, бизнес үшін инсайттар ұсыну.
· Қазақ және орыс тілдері.
Дауыстық ассистент арқылы сатылым
Міндет: Сұрақ қоятын, тұтынушының қажеттіліктерін айқындайтын және тиісті қызметтерді не тарифтік топтамаларды ұсынатын робот жасау.
Қолданылатын технологиялар: ASR, NLP және/немесе GPT, TTS
*"Қазақтелеком" АҚ қызметтерінің прайс-листі беріледі
Оператор жұмысын суфлирлеу
Міндет: Оператор мен Клиент арасындағы қарым-қатынас барысында абоненттің сөйлеуін тыңдауға мүмкіндік беретін көмекші-суфлерді жасау. Танылған мәтін және айқындалған сұраным негізінде көмекші жылдам жауап мәтінін және білім қорына тиісті сілтемені беруі тиіс.
Қолданылатын технологиялар: ASR, NLP және/немесе GPT
*"Қазақтелеком" АҚ Білім Қоры беріледі
Net Promoter Score (NPS) геймификациясы
Міндет: Чат-бот нысанында өздігінен қызмет көрсету прототипін жасау, бұл:
• Тұтынушылардың берілгендік бағасын жинаудың ойын форматын іске асырады, оларды баға сапасы бойынша топтастырады.
• Сөйлесу жүргізеді, өздік қызмет көрсету тиімділігін жоғарылатады және клиентке қызметті бағалаудың ерекше сценарийлерін ұсынады.
Қолданылатын технологиялар: ASR, NLP және/немесе GPT, TTS
ЖИ-шешімдерін және дауыстық роботтарды әзірлеу тәжірибесі бар топтар мен компаниялар қатысуға шақырылады.
Өткізу мерзімдері
с 09.12.24 по 23.12.24
Қатысушылар челлендж өткізілетін бүкіл кезең бойы өз әзірлемелерін және шешімдердің презентацияларын жібере алады.
Кезеңдер
Қатысушылар
Техникалық талаптар
Жеңімпаз "Қазақтелеком" АҚ-мен бірлесіп пилоттық жоба жүргізу мүмкіндігін алады
Технологиялық серіктес
Challenge BTS Digital
Challenge қатысушылары үшін тегін есептеу ресурстары
Ұсыныстың жарамдылық мерзімі:
09.12.24-23.12.24
https://www.ismet.kz/ru/it-resheniya
sales@aitu.cloud